تغییر متولی تاییدیه های خدمات پس از فروش

به اطلاع می‌رساند پیرو ابلاغ دستورالعمل جدید الزامات خدمات پس از فروش، از این پس متولی صدور تاییدیه‌های خدمات پس از فروش (اعم از گارانتی و تاییدیه‌های مرتبط با محصولات خودرویی) دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری وزارت صنعت،معدن و تجارت خواهد بود.
کاربران به منظور اخذ شناسنامه گارانتی می‌بایست با “نقش تجارت داخلی” (با نوع فعالیت واردکننده) از بخش “عملیات گارانتی کالا” درخواست خود را به صورت الکترونیکی به این دفتر ارسال نمایند.
نیازی به پیگیری یا مراجعه حضوری بازرگانان به این دفتر نبوده و پاسخ درخواست این تاییدیه حداکثر ظرف سه روز کاری به صورت خودکار صادر می‌گردد. درصورتیکه پس از این مهلت شناسنامه‌های گارانتی همچنان در وضعیت “منتظر تایید” باقی‌ بماند، متقاضی می‌تواند از طریق شماره‌ تماس‌های زیر وضعیت درخواست خود را پیگیری نماید؛
شماره تماس گروه خودرو و لوازم یدکی:02188964974

02188995718

شماره تماس سایر گروه‌های کالایی:02188976286

02188969328


لازم به ذکر است برای محصولات خودرویی (خودرو سواری، ماشین‌آلات کشاورزی، کامیون‌های نو یا تا سه سال کارکرد) نیز “دفتر خدمات فنی، مهندسی و نگهداری” مسئولیت ارزیابی خدمات پس از فروش و تایید شناسه‌های کالا را بر عهده خواهد داشت و متقاضیان می‌توانند برای اخذ تاییدیه خدمات پس از فروش به این دفتر مراجعه نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *