ابلاغ دستورالعمل اجرایی ثبت شناسه،اخذو نصب شناسه کالا برای گروه کالایی لوازم الکتریکی و الکترونیکی

قابل توجه کاربران محترم

به اطلاع می‌رساند، با عنایت به ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و آیین نامه اجرایی آن به شماره 75642/ت 52403 هـ مورخ 23/06/95، دستورالعمل اجرایی ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالا برای گروه کالایی اقلام الکتریکی و الکترونیکی در ۱۴ ماده و ۱۰ تبصره توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت ابلاغ گردید.

بر اساس ماده 2 دستورالعمل مذکور، کلیه تولیدکنندگان و واردکنندگان اقلام کالایی مشمول، ملزم به ثبت شناسنامه و اخذ شناسه کالا برای کلیه سطوح محصول تا انتهای زنجیره فروش و نصب شناسه کالا تا کوچکترین سطح بسته‌بندی کالاهای خود می‌باشند.

✳️ جهت اخذ شناسه کالا می‌توانید از آدرس زیر اقدام نمایید:
ورود به درگاه سامانه جامع تجارت و انتخاب نقش ⬅️ عملیات شناسه کالا ⬅️ فهرست کالاهای وارداتی/تولیدی ⬅️ گزینه “ثبت کالای جدید”

✳️ در صورتی که امکان اخذ شناسه کالا برای کالای شما فراهم نمی‌باشد، جهت برقراری امکان اخذ شناسه کالا در سامانه جامع تجارت گزینه “ثبت و پیگیری مشکل” را انتخاب نموده و در صفحه مربوطه، اقدام به ثبت درخواست در گروه “شناسه کالا” و شاخه “درخواست برقراری امکان اخذ شناسه کالا” نمایید.

✳️ اخذ شناسه کالا برای تمامی گروه‌های کالایی مشمول شناسه کالا، به صورت رایگان و صرفاً به صورت اینترنتی از طریق سامانه جامع تجارت به آدرس ntsw.ir صورت می‌گیرد و نیاز به مراجعه حضوری نمی‌باشد.
☎️ کاربران محترم می‌توانند در صورت هر گونه مشکل، با مرکز تماس پشتیبانی سامانه جامع تجارت به شماره 75492000 داخلی 5 تماس حاصل نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *