ارتباط سامانه جامع تجارت با سامانه انبارها چیست؟

سوالات متداولدسته بندی: سؤالات عمومیارتباط سامانه جامع تجارت با سامانه انبارها چیست؟
حسین نجفلو عضو سایت پرسیده شد1 سال قبل
اگر بهره بردار انبار (مکان نگهداری کالا) مالک کالا نیز باشد ، او بایستی انبار را به نام خود (شخصیت حقوقی یا حقیقی) در سامانه جامع انبارها به آدرس nwms.ir ثبت نام نموده و با مراجعه به سامانه جامع تجارت به آدرس ntsw.ir ، در قسمت لجستیک داخلی ، مدیریت واحدهای انبار ، کدپستی انبار را معرفی و نام انبار را درج نموده و خود را بهره بردار معرفی نماید! با این رویه تیک بهره بردار ثبت شده و بایستی گزینه افزودن به لیست انبارها در سطر آخر انتخاب شود. نکته* با امکان فوق ،اگر کالای مشمول در سامانه جامع تجارت با اثر خرید(یا ورود ) ، فروش( یا خروج) تراکنشی انجام دهد ،اطلاعات کالا به سامانه انبارها منتقل خواهد شد! به عبارتی هر تایید سند یا ورود در سامانه جامع تجارت به منزله رسید در سامانه جامع انبارها و هر خروج در سامانه جامع تجارت به منزله حواله در سامانه جامع انبارها خواهد بود. نکته* بعد از ثبت نام در سامانه جامع انبارها ، مدارک و مستندات انبار را به اداره صمت شهرستان محل یا سازمان صمت استان محل واحد ارائه نمایید.تا تائید نمایند. در صورتی که در ثبت نام سامانه انبار شناسه صنفی پروانه خود را وارد نمائید. نیازی به مراجعه سازمان و ارائه مدارک نمی باشد و انبار به صورت سیستمی از سامانه ایرانیان اصناف استعلام و تائید خواهد گردید